Autobuska stanica ATP Vojvodine ponovo je ponuđena na prodaju i to po ceni sa 2.226.916,15 evra, što je za oko 700.000 evra manje nego prethodni put, saznaje 021.rs.
bilo bi super da GSP Novi Sad otkupi ovu lokaciju (ATP) i tu prebaci samo svoj međugradski prevoz, a sadašnjoj lokaciji da ostane za gradski prevoz, a prostor do mekdonaldsa da bude za taksi... pa tako bude sve lepo raspoređeno...
Moj rođak je svojevremeno dobio ponudu da sasije uniforme za radnike nove autobuske stanice, zaduzio se u banci da bi ispostovao rok. Epilog je sledeci, posao propao banka im oduzela masine, kucu zena mu dobila rak i umrla sve od nerviranja i za ovo neko treba da odgovara
za njega se zna kako je zaradio prvi milion!Sve crno na belo.
nije ratni profiter,nije perač,nije švercer!!!!!!A ovi sto rasparcavaju?!odakle im parice?proklete parice?
koliko god neki bili zajedljivi u komentarima,ljubomorni, nesposobni da prihvatite bilo ciji uspeh. . . .smejete se necijoj nesreci!!!!nesreci stotine i stotine porodica koje su zivele i koje bi zivele od tog dinara!?smejete se sebi.To smo mi.Vecina.Nasa jadna realnost.
Zlo naseg vremena.
Zakucace na vrata svakoga od nas,ako i dalje budemo cutali!
Ova zena cega god se dotakla ostavila je pustos za sobom. Ona je kriva za ovu stanicu sto je izgradjena, propala i nikada nije dobila dozvolu za rad. Bilo je tu jos njenih sfera, npr. postavljanje behatona, zatim koncert koji je placen a nikada nije odrzan u Novom Sadu od strane izvodjaca iz Austrije. Zena nikada i nista nije uradila da je ostavilo pozitivnog traga. Ali Vucic izgleda da takve voli i takve dovodi. Kao sto je doveo Stefanovica, Vulina, Hrkalovicku i njima slicne pa sada ne zna sta ce sa njima....
Da, Dević je gastajbajter(bio). Onda kupio ATP. Samo navedite za koju sumu? Mogu da komentarišem jer sam radila tamo pre "privatizacije", i bolje sam upućena od spinova i poručenih komentara. Bolje se pozabaviti kako je jedan "gastarbajter" uspeo tako nepoznat da dobije tolike kredite, u odnosu na plaćenu cenu
Kako dogovarao tako i prosao ;)
Novosadjani nisu bili za to da se stanica preseli, nisu ni sada, daleko je od svega. To da kupi Galens i sazida stanove
Eto nama jos jedan Residence, City, Garden,... ili sta vec u reziji, Matijevica, Galensa, Gaje ili nekog njima slican. I jos blizina BIG-a... ima stanovi da planu kao alva. Ma, sve rusi i gradi stanove i trzne centre. Sta ce nam parkovi, skole, vrtici, kulturne ustanove...
Za mene je večita enigma zašto ljudi koji o konkretnoj temi ne znaju ništa, imaju potrebu da komentarišu...
Dević je gastarbajter, sav novac koji je posedovao je zaradio u inostranstvu. Time je kupio ATP Vojvodinu, bez subvencija i pomoći države, baš kako navodi. Nakon privatizacije, bilo je primetno da preduzeće radi bolje, vozni park je zanovljen, radnici su bili zadovoljniji. Niste upoznati sa tadašnjim brojnim stanjem ATP, pa iznosite besmislice o otpuštanju.
Kada je ušao u projekat sa stanicom zadužio se kod banaka, što je i njemu i firmi došlo glave, nakon neispunjavanja obaveza grada.
Da li su te namere da se stanica izmesti bile realne ili "podmazane" drugo je pitanje, ali ako bi to dovelo do uspešnijeg ATP, svakako bih to pozdravio. Naravno, uz jedan kompromis sa GSP, koji gotovo živi od stanične usluge sa MAS, čija će sadašnja lokacija u skorijoj budućnosti biti neodrživa.
"Investitor Ilija Dević poručuje da je preduzeće otišlo u stečaj jer Grad Novi Sad nije ispunio svoju ugovornu obavezu koju je primio na sebe, a ne zbog lošeg poslovanja."
Rečeni Ilija Dević konstantno zaboravlja su, u trenutku potpisivanja, sve strane, pa i on, bile apsolutno svesne da Grad Novi Sad neće ni moći da ispuni svoju ugovornu obavezu koju je primio na sebe jer niti je tada postojao niti sada postoji bilo kakav način da nateraju ni GSP niti ijednog drugog prevoznika da sa MAS predje na ATP stanicu. Prema tome, pošto je to znao, ispada da je njegovo preduzeće ipak otišlo u stečaj zbog njegovog lošeg poslovanja. Da su ga zajebali - zajebali su ga, ali on je to sam dozvolio, a to je loše poslovanje.
Bez brige, banda je vec to obezbedila kupovinu i zna se da ce to kupiti Matijevic. Potpuno odsustvo logikr. Dokazano da je covek prevaren, da Maja Gojkovic nije ispostovala ugovor, sudski presudjeno a njemu se ne vraca imovina i grad nije nateran da ispostuje ugovor a Devic bi mogao da onda vrati kredite i ispuni sve obaveze.
Ali sve je moguce u Srbiji.
zakonski obavezati "našu" Maju da otplati spornu stanicu do zadnjeg centa, baš kako je potpisala ugovor i ostavila stotine radnika bez primanja i posla.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Ponovo na prodaju autobuska stanica ATP Vojvodine, cena znatno umanjena
Autor: 021.rs
Novi Sad
•24.05.2021.
•14:43 > 14:43
Komentari 20
No name
sad novi sad
Rođak
Ilija je NEKO
nije ratni profiter,nije perač,nije švercer!!!!!!A ovi sto rasparcavaju?!odakle im parice?proklete parice?
koliko god neki bili zajedljivi u komentarima,ljubomorni, nesposobni da prihvatite bilo ciji uspeh. . . .smejete se necijoj nesreci!!!!nesreci stotine i stotine porodica koje su zivele i koje bi zivele od tog dinara!?smejete se sebi.To smo mi.Vecina.Nasa jadna realnost.
Zlo naseg vremena.
Zakucace na vrata svakoga od nas,ako i dalje budemo cutali!
Imre
ovako
A da
Vesna
Pera
Novosadjani nisu bili za to da se stanica preseli, nisu ni sada, daleko je od svega. To da kupi Galens i sazida stanove
Nimbus
Vladimir
Farbaju autobus
Sima
Dević je gastarbajter, sav novac koji je posedovao je zaradio u inostranstvu. Time je kupio ATP Vojvodinu, bez subvencija i pomoći države, baš kako navodi. Nakon privatizacije, bilo je primetno da preduzeće radi bolje, vozni park je zanovljen, radnici su bili zadovoljniji. Niste upoznati sa tadašnjim brojnim stanjem ATP, pa iznosite besmislice o otpuštanju.
Kada je ušao u projekat sa stanicom zadužio se kod banaka, što je i njemu i firmi došlo glave, nakon neispunjavanja obaveza grada.
Da li su te namere da se stanica izmesti bile realne ili "podmazane" drugo je pitanje, ali ako bi to dovelo do uspešnijeg ATP, svakako bih to pozdravio. Naravno, uz jedan kompromis sa GSP, koji gotovo živi od stanične usluge sa MAS, čija će sadašnja lokacija u skorijoj budućnosti biti neodrživa.
Gramzi - Bagins
Rečeni Ilija Dević konstantno zaboravlja su, u trenutku potpisivanja, sve strane, pa i on, bile apsolutno svesne da Grad Novi Sad neće ni moći da ispuni svoju ugovornu obavezu koju je primio na sebe jer niti je tada postojao niti sada postoji bilo kakav način da nateraju ni GSP niti ijednog drugog prevoznika da sa MAS predje na ATP stanicu. Prema tome, pošto je to znao, ispada da je njegovo preduzeće ipak otišlo u stečaj zbog njegovog lošeg poslovanja. Da su ga zajebali - zajebali su ga, ali on je to sam dozvolio, a to je loše poslovanje.
Nebojša
Ali sve je moguce u Srbiji.
Vesna
Ni reči koliko je platio i čime kupovinu ATP. Nije on zaposlio 200 radnika, nego zadržao, a ostatak otpustio.
x
A.T.P.
Aleksej
Rile
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H